Verzend- en factuuradres opgeven of wijzigen. Hoe doe je dit?

Lees hier hoe je een verzend- en factuuradres opgeeft of wijzigt.

Er zijn twee manieren om het verzend- en factuuradres op te geven. Het meest makkelijke is om het adres bij de bestelling op te geven, maar je kunt het adres opgeven in jouw account. Uiteraard kun je het adres ook nog ná de bestelling wijzigen. Scrol nu snel naar onder of klik op één van de bovenstaande links!

Adres opgeven bij de bestelling.

  1. Voeg het product toe aan de winkelwagen en klik op Ga door naar afrekenen.
  2. Vul het bezorgadres in en klik op volgende:
  3. Bepaal nu of het factuuradres hetzelfde is als het bezorgadres. 
    1. Zo ja, laat je het vinkje Factuur- en verzendadres zijn hetzelfde aan staan. 
    2. Zo niet, vink je hem uit en vul je het juiste factuuradres in.
  4. Je kunt nu verdergaan met de betaling. 

Adres opgeven in jouw account

  1. Ga naar Mijn account
  2. Klik op het Adresboek links in het menu.
  3. Vul vervolgens een adres in en klik op opslaan.
  4. Het opgegeven adres is nu ingesteld als Standaard factuuradres en als Standaard verzendadres. Wens je een een verschillend factuur- en verzendadres? Voeg dan een adres toe onder Additionele Adresgegevens.


Adres achteraf wijzigen

Zie je een fout in het opgegeven adres, of wijzigt er iets in de plannen? Het verzendadres kan nog tot op een minuut voor de daadwerkelijke verzending aangepast worden. Stuur een mail naar webstore@eshuis.nl, neem contact op met 0529-438195 of vul onderstaand formulier in. Voor een snelle verwerking van de wijziging vragen we je om het ordernummer en het nieuwe adres met ons te delen.